17 gru 2011

Świąteczne życzenia i noworoczna piosenka

Dziś zaczynaja się dla nas święta - lecimy do Polski.
Wszystkim życzę zatem wesołych i szczęśliwych świąt!
W ramach prezentu zamieszczam rosyjską piosenkę noworoczną!
Przyjemnego słuchania i ... śpiewania (tekst poniżej).



В лесу родилась елочка,
В лесу она росла,
Зимой и летом стройная, зеленая была.
Зимой и летом стройная, зеленая была.
Метель ей пела песенку:
"Спи, елочка, бай-бай!"
Мороз снежком укутывал:
"Смотри, не замерзай!"
Мороз снежком укутывал
"Смотри, не замерзай!"
Трусишка зайка серенький
Под елочкой скакал.
Порою волк, сердитый волк, рысцою пробегал.
Порою волк, сердитый волк, рысцою пробегал.
Чу! Снег по лесу частому
Под полозом скрипит;
Лошадка мохноногая торопится, бежит.
Лошадка мохноногая торопится, бежит.
Везет лошадка дровеньки,
А в дровнях мужичок,
Срубил он нашу елочку под самый корешок.
Срубил он нашу елочку под самый корешок.
И вот она, нарядная,
На праздник к нам пришла,
И много, много радости детишкам принесла.
И много, много радости детишкам принесла.

2 komentarze:

  1. do miłego!
    kuros

    OdpowiedzUsuń
  2. "Moskwicz! Znalazłam Cię, ale dlaczego sam nie dałeś znaku? Przecież się zgłosiłam! Nie miałam czasu czytać, ale odniosłam wrażenie, że to na razie jeszcze "archiwum" tego bloga, a nowych postów nie ma - mam rację? Pozdrowienia! "
    1. nie dałem znaku bo wszystko sie przeciąga, poprosiłem kolegę, żeby jego syn mi pomógł:-) No i okazało się, że chyba jednak zadanie go przerosło. Ma czas do końca roku
    2. na razie stopniowo przekładam stare zapisy bloga - czyli coś w rodzaju archiwum w nowe miejsce - dlatego też o tym nie pisałem, bo nic nowego...
    3. wesołych świąt, no i s nowym godom Was:-)
    zostaje w Moskwie, zamierzam się wyspać...

    OdpowiedzUsuń