2 gru 2011

Jeszcze raz krótko o wyborach

Taksówkarz, z którym dziś jechałam opowiadał, że widział w TV jakiś sondaż przeprowadzony na ulicach Moskwy: 90 % respondentów powiedziało, że będzie głosować "przeciw Jednej Rosji" (czyli na dowolną inną partię, największe szanse ma "Jabłoko"). Jednocześnie wszyscy oni byli zdania, że Jedna Rosja zwycięży w wyborach. I dodał: "Jak mówił Stalin, nieważne kto głosuje, ważne, kto liczy głosy".

Dimuha też pójdzie spełnić swój obywatelski obowiązek. Już dawno nie widziałam ani u niego, ani u ludzi wokół takiego zaangażowania politycznego. Chyba już wszystkim nadojeło.

5 komentarzy:

  1. Magda!! Polska będzie grała z Rosją:-)
    komu będziesz kibicowała?
    kuros:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kuros
    podobno to dla nas grupa marzeń
    ja myślę, że i tak nam dokopią:)
    większe szanse ma Rosja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kuros
    zwróciłam uwagę na plakaty wyborcze. u nasone by nie przeszły:)
    były podobno odgórne wytyczne jak kandydat ma wyglądac. i tak: w garniturze ale bez krawata, z miłymi młodymi paniami, uśmiechnięty ale nie "zębowo" (znaczy ma nie pokazywać zębów, bo to podobno ma świadzyć, że nie jest poważny- w sęsie mądry), ogólie ma udawać miłą aparycję(co nie zawsze się udawało). u Ciebie- groźne miny, wskazywanie palcami itd

    OdpowiedzUsuń
  4. kuros
    mam dziś chyba zaćmę albo dysleksję
    oczywiście:w sensie a nie sęsie
    Boże wybacz. mam nadzieję, że nikt nie zauważy:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!Daj znac o nastrojach po wyborczych.

    OdpowiedzUsuń