9 gru 2010

30 nieprzespanych nocy...

W radiu lecą kolędy, a za oknem lecą płatki śniegu. A raczej panuje śnieżna zadymka. W taką pogodę poszłam dziś z Sofką (po trzydziestej nieprzespanej nocy) do przychodni dziecięcej. Bilans: trzy karmienia, trzy pieluchy, kupa na pleckach i na ubranku. A wynik medyczny: bardzo dobry. Urosła, przytyła i rozwija się świetnie. Na moje pytanie: "czy z główką wszystko w porządku?" (miałam na myśli kształt czaszki) usłyszałam: "Oczywiście, że wszystko w porządku - ma przeciez takie świadome spojrzenie!" Poza tym usłyszałam, żeby koniecznie chodzić z nią na basen oraz żeby w żadnym wypadku nie chodzić z nią na basen... Wniosek z wizyty w przychodni jest taki: małe i kudłate mają lepiej. Gdy Sofka jest bez czapki nikt nie może się jej oprzeć...

Warunki atmosferyczne:




i Sofka - w czapce i bez:



oraz wersji soft i hardcore:


5 komentarzy:

  1. W rosyjskim radiu te kolędy?
    Możesz wrzucić przykładowe linki youtubowe? Nigdy nie spotkałam się z czymś takim, jak rosyjskie kolędy...
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, Sofka bez czapeczki jest cudna, n o i w wersji soft też jest niezła, szkoda tylko, że tak daje Ci popalić.

    Właśnie wyjeżdżam na Ojczyzny łono na święta, więc już teraz składam Ci życzenia zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności dla Ciebie, Dimuhy, Sofki i wszystkich bliskich, no i żebyś już nie zarywała nocy, poza ta sylwestrową:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moskwiczu! Dziękujemy za życzenia! I również życzymy Tobie oraz Szanmałżonce rodzinnych, wesołych, zdrowych i cudownych świąt! Niech Cię Ojczyzna przywita po długim niewidzeniu tym, co w niej najlepsze! (Domowymi pierogami?! ;) Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzien dobry,
    tu Kura.
    Dziekuje za blogowe komplementy. To byl miod na moje drobiowe serce.

    Gratuluje Sofki!
    Na ostatnim zdjeciu moim zdaniem Sofka cwiczy koledy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Kura

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka (prawie 18-letnia) do dziś potrafi przybrać taką pozycję podczas spania :)

    OdpowiedzUsuń